CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 25, 2008

شوق وحنين وفى اسكندرية منورين


يااااااااااه وحشتونى أوى بجد

يييييي فى كلام كتير أوى أوى عايزة أقوله

بس أقلكو لا مش دلوقتى عشان فى خبر مهم أوى أوى


يوم الجمعه الجاية يعنى 27/6/2008 فى لقاء كبير للمدونين فى اسكندرية


اللى عرف يبلغ اللى لسه معرفش عشان أنا رايحه وهستناكو كلكو عشان عايزاكو تيجو كلكو

عاوزة أشوفكو كلكو كلكو


دة العنوان للى لسه معرفش


مركز الثقافة والحوار بالأسكندرية

رقم 345 ميامى 6 ش جمال عبدالناصر - عمارات التعمير - برج الأميرة - أعلى شركة الشرق للتأمينأمام أسواق الشريف - العصافرة / الإسكندرية

مع أنى مرحتش هناك قبل كدة بس تقريبا هو ميتوهش

بجد نفسى الناس كلها تيجى

عامة أنا إن شاء الله هرجع بس أدينى سايبة شبابيك المدونة مفتوحه بهويها من القفلة

واصبرو عليا عشان انا عاوزة أشكركو نفر نفر

يلا هستناكو

زورونا تجدو ما يسركم

شمس وهوا وبحر ووجه حسن

هههههههههه


إن شاء الله

11 comments:

Mohamed Hesham Safa said...

يا خسارة كان نفسي أبقى موجود ... على العموم بالتوفيق ان شاء الله ...

آفاق الحرية said...

السلام عليكم
والله اكن نفسي ابقي موجود
لكن للاسف انا لسه قارئ الموضوع دلوقتي
الجمعة الساعة 8
قدر الله وما شاء الله فعل
سلاماتي بقي لكل المدونين

alexandrany said...

ميرو
الف حمد الله ع السلامة
انا لسه شايف الموضوع حالا واهي عدت 12
قال يعني لو كنت قريته بدري كنت هااجي
خلي الناس كده تمبسط وتروج وتظجطط وخلينا احنا هنا في الصحرااااااااااء القاحلة التي لا زرع فيها ولا ماء
وسلمولي على اليكس
وقولولها اني راجع وخاروح المعمورة وانزل الميه
ههههههههههههه
تحياتي وابقوا اعملونا تغطية محترمة كده
:)

mohammed alsha3r said...

كان لقاء ممكن نقول جيد

بس انا بعدها روحت البحر وصورت كام صورة

ممكن لو جيت اسكندريه ومعملتش غير كدا

مممكن اقول كفايه

او اصلا كفايه ان الواحد يقعد مع البحر ربع ساعه

شرفنا بمعرفتكم

محمود الدوح said...

كان لقاء جميل جدا
وبشكرك انتوا وكل الاسكندرانية على اليوم الجميل دا

عروس البحر said...

يا خسارة كنت عايزة اشوفك بس قريت متأخر

إبـراهيم ... said...

أميرة، داخل أقول بــــس إني سعدت بلقاءك، وقد إيه كان يوم سكندري جمييييل ،،،،ممممممم وكما كنت متوقع ، فيه مدونة تانية اسمها ( سهر الليالي) بس مااسمهاش أميرة، ومش سكندرية
.
.
خـــالص تحيااااتي

Empress appy said...

بجد كان نفسى اجى بس كنت تعبانه جدا جد من رحله شرم اجيلكم مرة تانيه ان شاء الله

ووحشتينا يا قمر

Soooo said...

علي النعمة انتي ولماضه اجدع بنتين مدونين سكندرين عرفتهم في حياتي

ومهما قلت ومهما حبيت اوصف مش هقدر اوصفلكم الامتنان اللي انا ممتنو ليكم على حسن ضيافتكم لينا

بس ان شاء الله لما تنورونا في القاهره هنعمل معاكو احلى واجب .. بس انتي تيجو بس


وربنا يسعدك ويبسطك ويكرمك ويوفقك ويرضيكي دنيا وآخره يارب



سلاموووووووووووز

رئـــــيسـة حزب الأحلام said...

كل لقاء وانتم بخير

Unknown said...

اميرةايووووووووووووووه فعلا كان يوم من اجمل ايام عمرى اول مرة اروح اسكندرية واقعد يوم واحد بس استمتع بيه بجد وكفاية انى اتعرفت عليكى انتى والمغربى ولماضة وهشام علاء وحاتم عرفة

تقبلى تحياتى لكى ولكل الاسكندرانية ولاد البلد الجدعان