CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 14, 2007

رايح أجيب الديب من ديله




وأنا بفرفر على النت
قابلت حاجة لفؤاد المهندس أول ما شفت فؤاد المهندس نطت فى دماغى على طول الأغنية دى
ودى طبعا من المسرحية الجميلة "أنا فين وأنتى فين" له هو وشويكار

واللى بشوف من خلالها إن الحب لا يقترن مع الخوف أبدا

المهم قمت دورت عليها وجبتها عشان أتمتع بيها وأشاركو متعتى دى
طبعا فؤاد المهندس ممثل جميل وله حاجات كتير حلوة جدا
بس دى بالذات بقى بحبها جدا جدا جدا من وأنا صغيرة

والحمد لله أنى لما كبرت عرفت أجيبها وأستمتع بيها

أصلى بحس فيها بطفولة بريئة جدا يمكن بقت قليلة الوجود فى أطفال دلوقتى
وكمان بحس بعلاقة جميلة أوى بين أب وبنتو كلها حب وحنان
أحيانا بنفتقد للمشاعر الحلوة دى وسط زحمة الدنيا
يلا أسيبكو بقى تستمتعو بيها

أو على الأقل دة اللى أنا بحس بيه
ويارب تعجبكو

6 comments:

أميرة محمد محمد محمد said...

ندعوكي لحضور مؤتمر للدفاع عن حقوق الانسان وحرية الراي يوم الخميس 18اكتوبر في نادي المحامين
الساعه الخامسه
هيحضر نخبه من افضل الصحفيين والسياسيين في مصر
لازم تيجي عشان انتي اسكندرانيه وما ينفعش مؤتمر زي ده يتعمل وماتجيش
سلام

اسكندراني اوي said...

تحياتي على الكليب الجميل ده

بجد بجد ما احلى حياه الطفوووووووووووووله

سهر الليالى said...

أميرة محمد محمد محمد
ميرسى على الدعوة
تحياتى

سهر الليالى said...

اسكندرانى أوى
كويس أنو عجبك وفعلا مفيش أحلى من الطفولة وخصوصا طفولتنا أحنا اللى كانت بريئة فعلا
تحياتى
ومنورنى دايما
:)

سابرينا said...

بحبها جداااا
وكل ماأسمعها أعيط!!!!!!
لأنها بتفكرني بذكرياااات!

سهر الليالى said...

sabrina

مبسوطة انك بتحبيها لان انا كمان بحبها نورتى