CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 9, 2007

عيد سعيد يا مسلمين





هل هلال العيد كل عام وأنتم والمسلمين طيبين ويارب يكون الرحيم تقبل منا الصيام والقيام وصالح الأعمال كلها وأننا نكون من الفائزين ويعود علينا رمضان سنين كتير

وفى العيد لازم نفرح زى ما وصانا رسولنا الحبيب صلى الله عليه وسلم

ومتنسوش صلة الأرحام والكحك بقى والبيتى فور والعيديات ها







Send this eCard !







وبمناسبة فرحة العيد بجد بشكر كل أصدقائى إللى زارونى وإللى نورو مدونتى بكلماتهم وتعليقاتهم الرقيقة اللى بجد أسعدتنى كتير أوى الفترة اللى فاتت




بجد شكراً

وكل عام وانتو بخير

14 comments:

اسكندراني اوي said...

كل سنه وانتي طيبه
وبصحه وسلامه

تقبل الله منا ومنكم الطاعات

سهر الليالى said...

اسكندرانى أوى
كل سنة وانت وكل اللى بتحبهم طيبين
تقبل الله منا ومنكم
وبشكرك جدا على وجودك فى مدونتى دايما
منورنى

_ زين_ said...

العزيزة سهر الليالي
كل سنه وانت طيبه ياقمر، وياريت تقدري تنامي اليومين دول بتوع العيد لأنك مسهراني جنبك على طوووول..
خالص تحياتي وتمنياتي

سهر الليالى said...

دكتور زين
كل سنة وأنت طيب
ودة شرف ليا بجد سهرك دة أنا كدة مش هنام أبدا
:D
ميرسى وتحياتى

•√أريـ السمر ـج√• said...

كل عام و أنت بخير .. أعاده الله علينا و عليك باليمن و البركات

Dr Emad said...

كل سنه وانتى بكل صحه وسعاده وتالق
وباذن الله يكون عليكى اجمل عيد
عيد سعيد

sally said...

كل سنه و انتي طيبه و عيد سعيد عليكي يا رب

سهر الليالى said...

أريـــ [ السمر ] ــــج

كل عام وانتى بخير وأمين يارب

تحياتى

سهر الليالى said...

dr emad
كل عام وانت بخير وميرسى على المعايدة
والدعا الحلو دة ويارب لك بمثلة
نورتنى
تحياتى

سهر الليالى said...

sally

كل سنة وانتى طيبة يا جميلة وعيد سعيد عليكى
نورتى
تحياتى

hazem shalaby said...

كل سنة و انتى طيبة ايتها السكندرية الرقيقة و المجاملة دائماً عيد سعيد عليكى و على كل الامة الاسلامية و جميع الاحبة و الاصدقاء .. تحياتى لكِ و لكل اهل اسكندرية الكرام

سهر الليالى said...

القدير صاحب الكلمات ذات الأحساس الجميل
وانت طيب وعيد سعيد عليك
وميرسى على المعايدة
وعلى فكرة انا مش مجاملة انا بس بقول اللى بحس بيه
تحياتى وتقديرى

zordeak said...

اولا كل سنة وانتى طيبة وانتى بألف خير وان شالله يا رب يكون عيد سعيد عليكى

ثانيا انا حاسس فعلا انه عيد سعيد

هو بالنسبة لى كده

يا رب يكون بالنسبة لك كمان

ثالثا بقى انا بحييكى علشان انتى اسكندرانية

انا بعتبر اسكندرية معشوقتى من ضمن محافظات مصر

فهقول يا بختك بيها .., بس اكيد انتى تستاهليها

:)

تحياتى

سهر الليالى said...

zordeak

دوكتور أحمد باشا

كل سنة وانت طيب وربنا يحققلك اللى بتتمناه ويسعدك دايما يارب
وادعيلى انى انا كمان ابقى سعيدة أوى

حمدا الله على سلامتك ويارب بالنجاح ويلا بقى مستنين بوستاتك

أما بالنسبة لأسكندرية بقى فهى حبيبتى ولو مكنتش بتحبها كنت هخليك تحبهاوتنورها فى أى وقت

تحياتى ونورت مدونتى